Шукати в цьому блозі

середу, 14 березня 2018 р.


ШАНОВНІ УЧИТЕЛІ - УЧАСНИКИ

проблемного методичного об'єднання вчителів фізики

«Проектна діяльність на уроках фізики на засадах особистісно-орієнтованого навчання»

з 12 березня 2018 року - працюємо дистанційно!!!!!

 Питання, які вже розглянули:

1.     Нова українська школа
2.     Вхідна діагностика учасників ПО. Результати минулорічної роботи семінару.
3.     Положення конкурсу проектів. Нові умови конкурсу 2017/18 н.р.
4.     Зміст програми з фізики та вимоги щодо виконання проектів. Види проектів. (методичний діалог) – Білик О.І.
5.     Навчальний проект. Як стати причиною, а не наслідком?  Айриш О.Б.
6.     Складаємо технологічну карту проекту. (майстер-клас) – Айриш О.Б.

Як це реалізовувалося.... 

     Проблемний семінар-практикум вчителів фізики з теми «Проектна діяльність на уроках фізики на засадах особистісно-орієнтованого навчання» проводиться на базі досвіду вчителя вищої категорії, вчителя-методиста  Забузької ЗШ І-ІІІ ст. Айриш Ольги Богданівни.
   Серед різноманіття форм і методів навчання сучасної освіти однією з найпродуктивніших педагогічних технологій є проектна діяльність.
   Учасники семінару – вчителі фізики  шкіл району, які використовують  проектні технології в навчальному процесі, мали змогу поповнити багаж знань новими формами та методами роботи та ознайомилися з новими умовами обласного конкурсу проектів «Фізика навколо нас» під час проведення методичного діалогу.
     Презентація теми "Навчальний проект. Як стати причиною, а не наслідком?" нагадала учасникам семінару етапи реалізації проекту та критерії оцінювання учнівських проектів.


    Уміння використовувати метод проектів – це показник високої кваліфікації, прогресивності педагогічної діяльності педагога, спрямованої на творчий розвиток дітей. Під час проведення майстер-класу учителі  практикували свої вміння складати технологічну картку проекту. Протягом певного часу учасникам потрібно було організувати комунікативну роботу для правильного оформлення мети, правильної постановки цілей та завдань проекту. Послідовно скласти план реалізації завдань проекту.
     Особистісно-орієнтований урок пропонує на вибір різні навчальні завдання та форми роботи, заохочує учнів  до самостійного пошуку шляхів вирішення цих завдань. На наступному засіданні учасники розглянули як відеоігри впливають на мотивацію та які елементи гри варто запозичити освіті. Технології онлайн освіти стрімко розвиваються й роблять навчання ефективнішим ніж будь-коли, тому вчителі познайомилися із сервісом Learningapps, який призначений для розробки, зберігання інтерактивних завдань з різних предметних дисциплін, за допомогою яких учні можуть перевірити і закріпити свої знання в ігровій формі, що сприяє формуванню їх пізнавального інтересу. Навчилися розробляти карти пам'яті, познайомилися з програмою для створення ребусів та кросвордів.
    
Тепер настав час і дистанційного "засідання"

 Не словом, а ділом

1. Знайомимося із технологією Веб-квесту



2. Завдання учасникам семінару 
Скласти одне завдання (та приклад до нього) для проведення  квесту з учнями 7 - 8 класів (теми - за Програмою).  

В таблиці наведено сервіси, які Ви маєте використати для формування завдання, а також для власного прикладу (один учасник - один сервіс)


Ребуси

Криптарифми

http://rebus1.com/ua/index.php?item=cryptarithm

Кросворди
Сторітелінг
Сторітелінг


Тут, на блозі (нижче), можна переглянути усі сезони веб-квесту "Цікава фізика" і використати принцип складання завдання.
Виконане завдання необхідно вислати  на адресу ajrysh@i.ua до 29.03.2018р

БАЖАЄМО УСПІХІВ!!!!
Якщо є питання  звертайтеся! При потребі можемо створити групу у ФБ. 


Немає коментарів:

Дописати коментар